Utolsó ell.: 2024.05.17
Slap számláló: 0
Utolsó ellenőrzött ID: 29
ATS - Utah, Novemberben?
Itt az ideje, hogy elindítsuk motorjainkat, átváltsunk a sebességváltóra az ATS kiadása előtt.
Örülünk, hogy megoszthatjuk veletek az Utah 2019. Novemberében való megjelenését! Szeretnénk veletek megosztani egy kis videofelvételt Utah-ból, amely hatalmas tájakat, gyönyörű történelmi városokat, közismert tereptárgyakat és az állam néhány híres vörös szikláját tartalmazza.
Reméljük, hogy élvezted ebben a rövid, de gyönyörű videóban bemutató új térképbővítést. Ne feledd hozzá adni a kívánságlistádhoz steamon!
Az Euro Truck Simulator 2- ben a teherautók ritkán lépnek be a nagyobb városokba, azon belül is a történelmi központjaiba. A forgalmi korlátozások általában lehetetlenné teszik a teherautók behajtását a városok különböző területeire.
Szállításunk általában a város szélén lévő ipari parkokra vonatkozik. Itt a képeken láthatjuk Szófia, Bukarest, Bulgária és Románia fővárosok környékén készített képeket tartalmazó galériát, ahogyan azt a Fekete-tenger közelgő térképének kibővítésében találhatjuk majd .
Reméljük, hogy élvezni fogod a rakományok szállítását ezekre a helyekre. Iparágak széles skálájával, beleértve a nagyobb repülőtereket!
Mivel mindannyian elfoglaltak vagyunk a Pink Ribbon rendezvénnyel, lehet, hogy néhányan nem számítottatok a közelgő frissítésre. Néhány új ízelítőt hozunk, de a fő oka a DirectX változása lesz illetve a Fekete-tenger felé vezető út előkészítése . Nézzük át az Euro Truck Simulator 2 frissítés 1.36 Open Béta listáját.
Először egy fontos dologra hívnánk fel a figyelmeteket. Ne frissítsd ezt a Bétát, ha a Pink Ribbon Event szállításokat végzel, mert az 1.36 nem támogatja!
A frissítéssel nagy hangsúlyt fektetünk a DirectX 11-re (pontosan a 11.1-re). Úgy döntöttünk, hogy leállítjuk a DirectX 9 támogatását a gyorsabb és könnyebb fejlesztés érdekében. Tehát az 1.36-as frissítéstől kezdve a játékunk nem lesz kompatibilis a DirectX 9-en futó rendszerekkel!
Az 1.36 azonban nem csak a változásokról szól, találkozhatunk néhány finomítással is. Az első jelentősebb hír a nemrég bejelentett Korzika- sziget , amely ingyenes kiegészítésként érkezik a Vive la France-hez! Térkép bővítésként. Komppal, kompokkal lehet eljutni a franciaországi Marseille-ből vagy a Szardínia-i Sassari-ból.
A fentieken kívül számos kisebb kiegészítés is lesz, például néhány új AI jármű, anti-Aliasing fejlesztések, kínai és egyéb nem latin karakterbevitellel (IME néven ismert), valamint néhány MÓD is módosítás, módosításra kerül.
A második fő kiegészítés a kerülő hozzáadása lesz a játékhoz. Ezt a funkciót az American Truck Simulator játékosai szeretik vagy kevésbé nem :) , valószínűleg annak kiszámíthatatlansága miatt. Ezt a bizonytalanságot akarjuk játékunkban, mivel eddig teljes mértékben kiszámíthatónak bizonyult minden utunk. Szeretnénk, ha alkalmanként improvizálni kellene. Ugyanúgy, mint az igazi sofőröknek. De a fő cél az, hogy szórakozzunk, tehát azok számára, akik nem szeretik ezt a funkciót, nekik be lehet külön állítani, hogy növelje vagy csökkentse ezeknek az eseményeknek a gyakoriságát. ( Akár ki is lehet kapcsolni ezt ).
Az 1.36 lehetőséget kínál arra, hogy megtekintsük a sofőrjeinket, teherautóinkat és pótkocsijainkat a menedzser térképen (Csak ezen a térképen). Ezen felül betudunk állítani a gps-en külön olyan útszakaszt is amit ki akarunk kerülni.
Reméljük, hogy élvezni fogod ezeket az új kiegészítéseket, de ne felejtsd el: Ez csak egy nyílt béta verzió, nem pedig stabil nyilvános verzió. Így hibákat, instabilitást vagy összeomlásokat tapasztalhatunk. Nyílt béta közben egy külön, a World of Trucks webhelyet működtetünk, amelyet minden új szolgáltatás biztonságos tesztelésére használunk.
Változások:
MAP:
Korzika ( Vive la France! DLC)
Új AI járművek
Vezetők / teherautók / pótkocsik a menedzser térképein láthatók
DX11 teljes támogatás (a DX9 eltávolítva)
Kínai és egyéb nem latin karakterbevitel (IME)
Álnevezésgátló fejlesztések (SMAA, el. Vezetékek elem)
MOD:
V. profilváltozások (HDR)
LP változások az AI számára (adatvezérelt típusok, háttér textúra adatok)
Dash display UI elemek (digitális mérőműszerek, üzemanyag-fogyasztás sáv)
A térkép előzmények
A csomópontok folyamatos kiválasztása